Mesa de contratación no procedemento aberto para a contratación do suministro dunha varredora para o Concello da Guarda
MESA DE CONTRATACIÓN NO PROCEDEMENTO ABERTO PARA A CONTRATACIÓN DO SUMINISTRO DUNHA VARREDORA PARA O CONCELLO DA GUARDA.
A mesa de contratación estará integrada do xeito seguinte:
– Presidente:Alcalde presidente do Concello ou Concelleiro en quen delegue.
– Vocais:
*Don Paulino Rodríguez González, Concelleiro responsable do servicio.
*Don José Luis Gil Vicente, funcionario municipal
*Dona Ana Llorca Maneiro, Interventora do Concello da Guarda, ou funcionario que legalmente a substitúa.
*Dona Julia Mª Carrasco González-Alegre, Secretaria do Concello da Guarda, ou funcionario que legalmente a substitúa.
– Secretario da Mesa: Don José Carlos Martínez Crespo (Titular); dona Montserrat Mariño Álvarez (suplente).
A Mesa de contratación procederá á cualificación da documentación xeral no Concello de a Guarda ás dez horas do 14 de outubro de 2016, nas dependencias municipais. No caso da existencia de deficiencias subsanables na documentación xeral, se outorgará ós licitadores un prazo de dous días hábiles para proceder á súa subsanación.
Ás dez horas do 18 de outubro de 2016 se procederá pola mesa de contratación, en acto público, á apertura das ofertas presentadas, nas dependencias municipais. Caberá solicitar pola mesa de contratación, cantos informes técnicos se consideren precisos e se relacionen co obxecto de contrato.