Prego de cláusulas administrativas que rexerán a contratación dos servizos de mantemento das illas ecolóxicas de contedores soterrados do Concello da Guarda
PUBLICADO NO DOGA Nº 146 DO 3 DE AGOSTO DO 2016
PUBLICADO NO BOP Nº 142 DO 27 DE JULIO DO 2016
PREGO DE CLÁUSULAS ADMINISTRATIVAS PARTICULARES QUE REXERÁN O PROCEDEMENTO ABERTO PARA A CONTRATACIÓN DOS SERVIZOS DE MANTEMENTO DAS ILLAS ECOLÓXICAS DE CONTEDORES SOTERRADOS DO CONCELLO DA GUARDA.
1ª.- OBXECTO DO CONTRATO.- Constitúe o obxecto do presente contrato a prestación de servizos de mantemento das illas ecolóxicas de contedores soterrados do Concello da Guarda, de acordo coas pautas fixadas no prego de prescricións técnicas que se axunta ó presente.
CPA: 34.20.90 Servizos de reparación y mantemento contedores
CPV: 88610 50514000-1 Servizos de reparación y mantemento contedores metálicos
Necesidades administrativas a satisfacer: a prestación de servizos de mantemento das illas ecolóxicas de contedores soterrados do Concello da Guarda,que non conta cos persoal capacitado e especializado para a súa realización.
2. PROCEDEMENTO DE CONTRATACIÓN. ÓRGANO DE CONTRATACIÓN.
Establécese como procedemento de adxudicación da contratación dos servizos obxecto do presente Prego, o procedemento aberto, tramitación ordinaria.
O órgano de contratación na presente licitación será o Alcalde do Concello da Guarda.
Dirección postal: Concello da Guarda, Praza do Reló s/n, 36780 A Guarda (Pontevedra)
Teléfono: 986610000
Fax: 986610283
Correo electrónico: alcaldia@aguarda.es
Perfil do contratante municipal: www.aguarda.es
3.-SERVIZO A REALIZAR
O servizo obxecto do presente contrato consiste no servizo de mantemento das illas ecolóxicas de contedores soterrados do Concello da Guarda, de acordo coas pautas fixadas no prego de prescricións técnicas que se axunta ó presente.
4.- PRAZO DO CONTRATO
Fixase en DOUS ANOS, a partir da data do contrato. Non obstante, de mutuo acordo, ambas as dúas partes contratantes poderán prorrogar, por períodos anuais, a vixencia do contrato, prórroga que haberá de ser expresa. En todo o caso, a duración máxima do contrato, incluídas as prórrogas non poderá exceder de tres anos.
5.- TIPO DE LICITACIÓN.
O prezo de licitación sen IVE: 9.090,90 euros.
IVE aplicable: 21%
Prezo total: 11.000 euros (IVE engadido), con cargo a partida 2016/0/1621/22799/01 do orzamento municipal, co compromiso de consignación axeitada e suficiente no seguinte orzamento municipal. O tipo de licitación poderá ser obxecto de baixa polos licitadores.
Valor estimado: 27.272,7 euros
6. CAPACIDADE PARA CONTRATAR. LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS OFERTAS
1.- Soamente poderán contratar co sector público as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que se indican no art. 54 e ss. do TRLCSP, que teñan plena capacidade de obrar, non estean incursas en ningunha prohibición de contratar previstas no art. 60 do TRLCSP.
As persoas físicas ou xurídicas de Estados non pertencentes á Unión Europea estarán ao que sinala o art. 55 e as empresas comunitarias ao que indica o art. 58 do TRLCSP.
2.- As proposicións presentaranse no rexistro xeral deste Concello de luns a venres, de 9 a 14 horas, e os sábados de 10 a 13 horas, durante o prazo de 15 días naturais a contar dende o día seguinte ó da publicación do último anuncio no BOP e no DOGA (art. 159 TRLCSP). Se o último día de presentación de ofertas fora inhábil, se prorrogará ata o día hábil seguinte.
Poderanse presentar proposicións por correo ou por Portelo Único da Xunta de Galicia, tendo o interesado que acreditar co resgardo correspondente a data do envío na OFICINA DE CORREOS ou do Portelo Único Xunta de Galicia e anunciando o mesmo día, ó Órgano de contratación, ben por FAX, correo electrónico ou por telegrama, a remisión da proposición. Sen o cumprimento destes requisitos non será admitida a proposición no caso de que fose recibida fora do prazo previsto.
Dirección postal: Concello da Guarda, Praza do Reló s/n, 36780 A Guarda (Pontevedra)
Teléfono: 986610000
Fax: 986610283
Correo electrónico: alcaldia@aguarda.es
Perfil do contratante municipal: www.aguarda.es
SOLVENCIA
Ademais dos requisitos apuntados, os licitadores deberán acreditar a súa solvencia, ben a través da acreditación dunha clasificación adecuada ao obxecto do contrato e dando cumprimento ó disposto no artigo 79.bis do TRLCSP, ben a través, no caso da solvencia económica e financeira, dos seguintes medios ( art. 75 do TRLCSP):
– Volume anual de negocios por importe igual ou superior ó esixido na licitación.
En todo caso, a inscrición no Rexistro Oficial de Licitadores e Empresas Clasificadas das Administracións Públicas acreditará fronte a todos os órganos de contratación do sector público, a tenor do nel reflectido e salvo proba en contrario, as condiciones de solvencia económica e financeira do empresario.
Polo que respecta ásolvencia técnica (artigo 78 do TRLCSP) deberán acreditala a través dos seguintes medios:
– Unha relación dos principais servizos ou traballos realizados nos últimos cinco anos que inclúa importe, datas e o destinatario, público ou privado, dos mesmos. Os servizos ou traballos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos ou visados polo órgano competente, cando o destinatario sexa unha entidade do sector público; cando o destinatario sexa un suxeito privado, mediante un certificado expedido por este ou, a falta deste certificado, mediante unha declaración do empresario.
.
Aos efectos previstos no apartado anterior, os certificados de clasificación ou documentos similares que sexan expedidos por Estados membros da Unión Europea a favor dos seus propios empresarios constituirán unha presunción de aptitude nos termos apuntados no artigo 84.1 da TRLCSP.
Tales medios de acreditación poderán ser substituídos polos que consten no certificado de inscrición no Rexistro de Contratistas da Comunidade Autónoma de Galicia ou da Estatal, que o licitador achegue, ou pola acreditación dunha clasificación suficiente.
Non poderán concorrer á licitación aquelas empresas que participasen na elaboración das especificacións técnicas á que se refire o presente contrato, sempre que dita participación poida provocar restricións á libre concorrencia ou supor un trato privilexiado con respecto ao resto das empresas licitadoras. (art. 56.1 TRLCSP).
Os que contraten coa Administración, poderán facelo por si, ou mediante a representación de persoas debidamente facultadas para iso. (art. 21 RG).
A).- Sobre A, denominado DOCUMENTOS XERAIS PARA O PROCEDEMENTO ABERTO PARA A ADXUDICACIÓN DO CONTRATO DE SERVIZOS DE MANTEMENTO DAS ILLAS ECOLÓXICAS DE CONTEDORES SOTERRADOS DO CONCELLO DA GUARDA, conterá a seguinte documentación:
– Unha relación de todos os documentos incluídos neste sobre.
– Declaración responsable subscrita pola persoa que firme a proposición, de acordo co modelo que figura como ANEXO I dos presentes pregos.
– As empresas estranxeiras achegarán unha declaración de sometemento á xurisdición dos xulgados e tribunais españois de calquera orde para tódalas incidencias que de modo directo ou indirecto poidan xurdir do contrato, con renuncia se é o caso, ao foro xurisdicional estranxeiro que puidera corresponderlle ao licitador. En todo caso, as empresas estranxeiras achegarán os seus documentos debidamente traducidos de forma oficial ao galego ou castelán.
– Será opcional para os licitadores a presentación dunha declaración en relación coa confidencialidade da documentación aportada. No caso de ser achegada, a declaración deberá indicar qué debe considerarse como confidencial pola súa vinculación con segredos técnicos ou comerciais.
B). SOBRE B subtitulado “DOCUMENTACIÓN TÉCNICA-ECONÓMICA”: deberá conter os documentos que sexan precisos para a valoración das melloras de acordo coa cláusula 8 dos presentes pregos, e de acordo co seguinte MODELO:
“MODELO DE PROPOSTA TÉCNICA-ECONÓMICA (sobre B).
D………………………………….. maior de idade con DNI………………… e enderezo en…………………………… en nome propio ou en representación de…………..(conforme acredito con poder bastanteado), ante o anuncio da contratación POR PROCEDEMENTO ABERTO PARA A PRESTACIÓN DOS SERVIZOS DE MANTEMENTO DAS ILLAS ECOLÓXICAS DE CONTEDORES SOTERRADOS DO CONCELLO DA GUARDA
DECLARA:
PRIMEIRO: Que acepta expresamente os pregos de cláusulas administrativas.
SEGUNDO:Que se compromete a executar o contrato de referencia polo seguinte PREZO:
– Prezo sen IVE:………….
– IVE aplicable:………….
– Prezo Total: ………………..
TERCEIRO: Que se compromete a realizar A PRESTACIÓN DOS SERVIZOS DE MANTEMENTO DAS ILLAS ECOLÓXICAS DE CONTEDORES SOTERRADOS DO CONCELLO DA GUARDA coas seguintes melloras:
…………….( de acordo cos criterios de valoración).
(Sinatura, lugar e data).”
– Índice de documentos que integran o sobre: Farase constar, dentro do sobre e na primeira páxina, en folla independente, un índice dos documentos que o integran, enunciado numericamente.
(Sinatura, lugar e data).”
7.- DOCUMENTOS ORIXINAIS E COPIAS.- Os documentos que se acompañen deberán ser orixinais, non obstante admitiranse fotocopias dilixenciadas pola Secretaria ou funcionario/a en quen delegue, nas que se faga constar que foron compulsadas cos seus orixinais.
8.- CRITERIOS DE VALORACIÓN DAS OFERTAS .
Os criterios e as valoracións que se terán en conta para proceder á selección do contratista serán os seguintes:
CRITERIOS AVALIABLES MEDIANTE FÓRMULA ( ata 20 puntos en total).
.- Proposta de baixa no prezo: ata 20 puntos.
A valoración se levará a cabo utilizando a seguinte fórmula: se outorgarán 0 puntos ás ofertas que se axusten ó tipo ou o mínimo esixido nos presentes pregos. A oferta máis vantaxosa terá a máxima puntuación, e as restantes puntuacións se obterán a través da fórmula polinómica de tipo lineal recta que se recolle a continuación:
Fórmula: P = p*[ X/Y]
P é a puntuación obtida
p é a puntuación máxima en xogo que se pode obter
X é o valor que se obtén da diferenza entre a oferta a considerar e o valor tipo
Y é o valor que se obtén do diferencial entre a mellor oferta presentada e o valor tipo
MELLORAS ( máximo 3 puntos).
1.- Atención a incidencias/emerxencias nos seguintes prazos : 24 horas( 3 puntos) ou 48 horas ( 2 puntos).
Criterios de desempate:
No caso de que dous ou máis proposicións se encontren igualadas resultará adxudicataria aquela que obteña unha maior puntuación no criterio de adxudicación que teña maior peso na ponderación dos mesmos. E no caso de que continuara a igualdade, polo orden de importancia que se lle atribuíra a cada criterio.
CRITERIOS PARA A CONSIDERACIÓN DE QUE A PROPOSICIÓN CONTÉN VALORES ANORMAIS OU DESPROPORCIONADOS
Considerarase que a proposición contén valoresanormais ou desproporcionados, dado que a adxudicación deba facerse tendo en canta máis dun criterio de adxudicación, sempre que o prezo proposto sexa inferior nun 10% á media do total dos propostos.
Cando aplicando estas criterios se identifique unha proposición que poida ser considerada desproporcionada ou anormal notificaráselle ao licitador e concederáselle audiencia por un prazo máximo de tres días para que xustifique a valoración da súa proposición e precise as condicións da mesma de acordo co establecido no artigo 152 do TRCSP.
Á vista da xustificación presentada e do informe do servizo xestor, o órgano de contratación resolverá sobre a aceptación ou rexeitamento da citada proposición por non poder ser cumprida como consecuencia da inclusión de valores anormais ou desproporcionados. Neste último caso, o órgano de contratación terá que excluíla da clasificación.
9.- MESA DE CONTRATACIÓN. APERTURA DE PLICAS. REXEITAMENTO. RENUNCIA.
Mesa de contratación.
A mesa de contratación estará integrada do xeito seguinte:
Presidente: Alcalde-Presidente do Concello ou Concelleiro en quen delegue.
Vocais:
– concelleiro responsable do servizo.
– Un traballador municipal do servizo.
– A Interventora do Concello, ou quen legalmente a substitúa.
– A Secretaria do Concello, ou quen legalmente a substitúa.
Actuará como secretario un funcionario do Concello.
APERTURA DAS OFERTAS.REXEITAMENTO. RENUNCIA.
Apertura das ofertas.
A cualificación da documentación xeral pola Mesa de contratación terá lugar no Concello de a Guarda ás nove horas do terceiro hábil seguinte ó que termine o prazo para a presentación de proposicións. A estes efectos, se tal día fora sábado, o acto terá lugar o día hábil seguinte. No caso da existencia de deficiencias subsanables (emendables-reparables) na documentación xeral, se outorgará ós licitadores un prazo de dous día hábiles para proceder á súa subsanación.
Ás nove horas do sexto día hábil seguinte á finalización do prazo de presentación de ofertas, se procederá pola Mesa de contratación en acto público á apertura das ofertas económicas e técnicas presentadas. A estes efectos, se tal día fora sábado, o acto terá lugar o día hábil seguinte.Caberá solicitar pola mesa de contratación, cantos informes técnicos se consideren precisos e se relacionen co obxecto de contrato.
Rexeitamento de proposicións.
Se algunha proposición non gardase concordancia coa documentación examinada e admitida, excedese do orzamento base de licitación, variase substancialmente o modelo establecido, ou comportase erro manifesto no importe da proposición, ou existise recoñecemento por parte do licitador de que adoece de erro ou inconsistencia que a fagan inviable, será refugada polo órgano de contratación, en resolución motivada.
A Administración terá alternativamente a facultade de adxudicar o contrato á proposición máis vantaxosa, mediante a aplicación dos criterios establecidos no presente Prego, sen atender necesariamente ao valor económico da mesma, ou declarar deserta a licitación, motivando en todo caso a súa resolución con referencia aos criterios de adxudicación que figuran no presente Prego.
Renuncia:
A presentación da oferta vincula ao contratista coa Administración de tal modo que a renuncia á adxudicación do contrato ó á execución da obra, realizada en calquera fase de tramitación do expediente faculta á Corporación a que proceda á incautación da garantía, sen prexuízo da esixencia de indemnización polos danos e prexuízos causados á Administración contratante e demais consecuencias previstas no TRLCSP.
Adxudicación.
REQUIRIMENTO PREVIO Á ADXUDICACIÓN DO CONTRATO
O órgano de contratación requirirá á empresa coa oferta economicamente máis vantaxosa para que, dentro do prazo de dez días hábiles, contados desde o seguinte a aquel en que tivera recibido o requirimento, presente a seguinte documentación:
– DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA DO CUMPRIMENTO DOS REQUISITOS PREVIOS:
De conformidade co disposto no artigo 146-TRLCSP (modificado pola Lei 14/2003, do 27 de setembro de apio ao emprendedor) deberá presentar:
A).- Documentación acreditativa da capacidade de obrar:
• Empresario individual: copia compulsada do DNI, Pasaporte, autorización de residencia e traballo no seu caso, ou calquera outro documento equivalente para estranxeiros.
• Persoas xurídicas:
Copia da tarxeta do Código de Identificación Fiscal (CIF), debidamente compulsada.
Escritura de constitución ou modificación no seu caso, inscrita no Rexistro Mercantil, cando este requisito fose esixible conforme á lexislación mercantil que lIe sexa aplicable. De non ser esixible, achegarase escritura ou documento de constitución, de modificación, estatutos ou acto fundacional,no que conste as normas polas que se regula a súa actividade, inscritos, no seu caso no correspondente Rexistro Oficial.
• Empresas comunitarias: A capacidade de obrar das empresas non españolas de Estados membros da Comunidade Europea ou signatarios do Acordo sobre o Espazo 15 Económico Europeo acreditarase mediante a inscrición no Rexistro procedente de acordo coa lexislación do Estado onde estean establecidas ou mediante a presentación das certificacións que se indican no apartado 2 do anexo I do RXLCAP (artigo 9-RXLCAP).
Resto de empresas estranxeiras: Os empresarios estranxeiros non comunitarios deberán acreditar a súa capacidade de obrar con informe expedido pola Misión Diplomática Permanente ou Oficina Consular de España no lugar do domicilio da empresa, no que se faga constar previa acreditación por parte da empresa, que figura inscrita no rexistro local profesional, comercial ou análogo, ou no seu defecto, que actúan habitualmente no tráfico local no ámbito das actividades ás que se estende o obxecto do contrato.Ademais deberán xustificar mediante informe da respectiva Misión Diplomática Permanente de España ou da Secretaría Xeral de Comercio Exterior do Ministerio de Economía e Facenda sobre a condición de estado signatario do Acordo sobre Contratación Pública da Organización Mundial de Comercio, nos casos previstos no RXLCAP.
• Disposición común a empresas estranxeiras (comunitarias e non comunitarias): declaración de sometemento á xurisdición de tribunais e xulgados españois. As empresas estranxeiras deberá presentar unha declaración de sometemento á xurisdición dos tribunais e xulgados españois de calquera orde, para tódalas incidencias que de modo directo ou indirecto puideran xurdir do contrato, con renuncia no seu caso, ao foro xurisdicional estranxeiro que puidera corresponder ao licitante (artigo 146.1.d -TRLCSP).
• Unións Temporais de Empresas: no caso de concorreren á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal, cada unha de elas deberá acreditar a súa personalidade e capacidade indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben a proposición, participación de cada unha de elas designando a persoa ou entidade que durante a vixencia do contrato ha de desempeñar a representación da UTE ante a Administración, e compromiso de constituírse formalmente en UTE en caso de resultar adxudicatarias, de conformidade co artigo 59-TRLCSP.
B) Documentos acreditativos da representación: se o asinante da proposición actúa en calidade de representante do licitador deberá achegar:
– Copia compulsada notarial ou administrativamente do documento que acredite a personalidade deste representante (DNI, Pasaporte, autorización de residencia e traballo no seu caso, ou calquera outro documento equivalente para estranxeiros).
Copia compulsada notarial ou administrativamente da escritura de poder de representación, ou no seu caso, das escrituras notariais de constitucións ou modificación estatutarias ou elevación dea cordos sociais, onde conste que está habilitado para concorrer á celebración de contratos coas Administracións Públicas.
C} Documentación acreditativa da solvencia:
Documentación acreditativa da solvencia económica e financeira de acordo co disposto na cláusula 6 deste prego.
Documentación acreditativa da solvencia técnica de acordo co disposto na cláusula 6 deste prego.
D} Alta no Imposto de Actividades Económicas (IAE):
Orixinal ou copia compulsada da alta no Imposto de Actividades Económicas no epígrafe correspondente ao obxecto do contrato, referida ao exercicio corrente, ou o último recibo acompañado dunha declaración responsable de non terse dado de baixa na matrícula do citado imposto.
E} REXISTRO DE CONTRATISTAS
De acordo co disposto no artigo 83-TRLCSP, a documentación relacionada anteriormente poderá substituírse pola presentación do certificado de inscrición no Rexistro Oficial de Licitadores i Empresas Clasificadas do Estado ou do Rexistro Xeral de Contratistas da Comunidade Autónoma de Galicia regulado por Decreto 262/2001, do 20 de setembro (D.O.G. n.o 200 do 16 de outubro de 2001), sempre e cando o dito certificado inclúa os anteditos datos, e debendo acompañar á dita certificación unha declaración responsable na que o licitador manifeste que as circunstancias contidas na certificación presentada non variaron (art.146.3-TRLCSP).
En todo caso, os licitadores que presenten esta certificación deberán presentar ademais do certificado, unha fotocopia compulsada do DNI da persoa que presenta a oferta e o certificado de estar inscritos no Rexistro único de Entidades Prestadoras de Servizos Sociais dependente da Consellería de Traballo e Benestar Social.
– DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA A ADXUDICACIÓN DO CONTRATO
De conformidade co disposto no artigo 151.2-TRLCSP deberá presentar:
• Xustificante de estar ao corrente no cumprimento das súas obrigas tributarias (estatais e coa Comunidade Autónoma) e coa Seguridade Social.
• Xustificante de ter constituída garantía definitiva por importe do 5% do importe de licitación, por calquera dos medios a que se refire o artigo 96-TRLCSP.
• Xustificante de ter aboado os gastos do anuncio de licitación.
O órgano de contratación requirirá o licitador que houbese presentado a oferta economicamente máis vantaxosa para que, dentro do prazo de dez días hábiles, a contar dende o seguinte a aquel no que houbera recibido o requirimento, presente a documentación anteriormente citada Os correspondentes certificados poderán ser expedidos por medios electrónicos, informáticos ou telemáticas.
De non cumprimentarse adecuadamente o requirimento no prazo sinalado, se entenderá que o licitador retirou a súa oferta, procedéndose nese caso a solicitar a mesma documentación o licitador seguinte, pola orde na que quedaran clasificadas as ofertas.
O órgano de contratación deberá adxudicar o contrato dentro dos cinco días hábiles seguintes á recepción da documentación.
A adxudicación concretará e fixará os termos definitivos do contrato.
10.- GARANTÍAS.
GARANTÍA PROVISIONAL.- Non se esixe.
GARANTÍA DEFINITIVA.- O adxudicatario como requisito previo e necesario para a formalización do contrato, deberá constituír a garantía definitiva á que se refire o art. 95 do TRLCSP, por importe equivalente ao 5 por 100 do importe da adxudicación, excluído o Imposto sobre o Valor Engadido, por medio de calquera das formas previstas no art. 96 e segundo o estipulado no art. 97 do TRLCSP en canto ao réxime das garantías prestadas por terceiros.
11.- FORMALIZACIÓN.- Na notificación ó adxudicatario e no perfil do contratante se indicará o prazo no que debe procederse a súa formalización conforme o artigo 156,constituíndo título suficiente para acceder a calquera rexistro público. Non obstante, o contratista poderá solicitar que o contrato se eleve a escritura pública, correndo do seu cargo os correspondentes gastos (art. 156.1 TRLCSP).
Cando por causas imputables ao contratista non se formalizara o contrato dentro do pazo indicado, a Administración poderá acordar a súa resolución, sendo de aplicación o previsto no art. 211.3.a). Se as causas da non formalización fosen imputables á Administración, indemnizarase ao contratista dos danos e prexuízos que lle ocasionara a demora, con independencia de que poida solicitar a resolución do contrato ao amparo da letra d) do art. 223 TRLCSP.
12.- MODIFICACIÓN DO CONTRATO.- Nin o contratista nin o responsable do servizo poderán introducir ou executar modificación ningunha no obxecto do contrato sen a debida aprobación previa e, no seu caso, do presuposto correspondente polo órgano de contratación. As modificacións que non estean debidamente autorizadas pola Administración orixinarán responsabilidade no contratista, quen virá obrigado a refacer a parte dos mesmos que resulte afectada por aquelas, sen aboamento ningún.
Cando como consecuencia da modificación do contrato de servizos acordadas conforme ao establecido no art. 219 do TRLCSP, se produza un aumento, redución ou supresión de equipos ou substitución duns por outros, sempre que os mesmos estean contidos no contrato, estas modificacións serán obrigatorias para o contratista, sen que teña dereito ningún, no caso de supresión ou redución de unidades ou clases de equipo, a reclamar indemnización por esas causas, sempre que non se encontren nos casos previstos na letra c) do art. 308 do TRLCSP.
13.- RECEPCIÓN.- A recepción das prestacións obxecto do contrato efectuarase de acordo co previsto nos arts. 222 e 307 do TRLCSP.
14.- PRAZO DE GARANTÍA.- O prazo de garantía terá unha duración de tres meses contados dende a finalización do contrato, e no seu caso, das prórrogas. Durante o prazo de garantía o contratista estará obrigado ao mantemento e actualización dos traballos, seguindo, se é o caso, as instrucións que reciba do responsable dos mesmos, sendo responsable dos danos intrínsecos que neles se produzan.
Se as prestacións realizadas se deteriorasen por incumprimento desta obriga, os traballos necesarios para a súa reparación executaranse pola administración contratante a costa do contratista.
Se durante o prazo de garantía se acreditase a existencia de vicios ou defectos nos traballos efectuados, o órgano de contratación terá dereito a reclamar ao contratista a subsanación dos mesmos.
Rematado o prazo de garantía sen que a Administración teña formalizado ningún dos reparos ou a denuncia a que se refiren os apartados anteriores, o contratista quedará relevado de toda responsabilidade por razón da prestación efectuada, procedéndose á devolución ou cancelación da garantía e á liquidación, no seu caso, das obrigas pendentes, aplicándose ao pagamento destas últimas o disposto no art. 216.4 do TRLCSP.
15.- CAUSAS DE RESOLUCIÓN.- Serán causas de resolución do contrato as previstas nos artigos 223 e 308 do TRLCSP, cos dereitos que se establecen nos mesmos.
Así mesmo, constituirá causa de resolución do contrato imputable ao contratista:
a) O abandono por parte do contratista do servizo obxecto do contrato. A estes efectos, entenderase producido o abandono cando a prestación non se desenvolva coa regularidade adecuada ou cos medios humanos ou materiais precisos para a normal execución do contrato no prazo estipulado. Non obstante, cando se dea este suposto, a Administración, antes de declarar a resolución, requirirá ao contratista para que regularice a situación no prazo de cinco días a contar dende o requirimento.
b) A incursión do contratista, durante a vixencia do contrato, nalgunha das prohibicións sinaladas na normativa vixente ou en incompatibilidade, sen a obtención inmediata da correspondente compatibilidade.
O acaecemento de calquera destas causas, nos termos establecidos, facultará ao órgano de contratación para dar por resolto o contrato, coa indemnización de danos e prexuízos e demais efectos que procedan conforme á normativa aplicable, podendo optar pola execución subsidiaria, realizando as obrigas incumpridas ou continuando a execución do contrato por si ou a través das persoas ou empresas que determine, a costa do contratista. O importe da garantía responderá de todo elo no que alcance e sen prexuízo da responsabilidade xeral do contratista.
16.- REVISIÓN DE PREZOS.
Atendendo á natureza da obra, non procederá en ningún caso a revisión de prezos do presente contrato e xa que logo non se aplicará fórmula algunha de revisión.
17.- PRERROGATIVAS DA ADMINISTRACIÓN.- O órgano de contratación ostenta a prerrogativa de interpretar os contratos administrativos e resolver as dúbidas que ofreza o seu cumprimento. Igualmente poderá modificar os contratos formalizados e acordar a súa resolución dentro dos límites e con suxeición aos requisitos e efectos sinalados no TRLCSP e as súas disposicións de desenvolvemento.
Os acordos que dite o órgano de contratación no exercicio das súas prerrogativas de interpretación, modificación e resolución, serán inmediatamente executivos.
18.- NATUREZA, RÉXIME XURÍDICO E XURISDICCIÓN COMPETENTE.- O presente contrato ten carácter administrativo de servizos polo que rexe pola normativa específica de contratos de servizos do TRLCSP e ambas partes quedan sometidas expresamente á lexislación de contratos do sector público e normas complementarias e, se é o caso, da Comunidade Autónoma de Galicia nos termos do art. 149.1.18 da Constitución, así como as demais disposicións de desenvolvemento, en especial o regulamento de desenvolvemento; supletoriamente aplicaranse as restantes normas de dereito administrativo e, no seu defecto, as normas de dereito privado.
As cuestións litixiosas xurdidas sobre interpretación, modificación, resolución e efectos deste contrato, serán resoltas polo órgano de contratación, do que os acordos poñerán fin á vía administrativa e, contra estes, haberá lugar a recurso contencioso-administrativo, conforme ao disposto pola Lei reguladora da devandita xurisdición, previa interposición, se é o caso, do recurso de reposición potestativo e sen prexuízo da interposición de calquera outro recurso que os interesados estimen procedente.
A Guarda, XULLO de 2016
O ALCALDE
Antonio Lomba Baz
ANEXO I.- DECLARACIÓN RESPONSABLE (SOBRE A).
MODELO DE DECLARACIÓN RESPONSABLE PARA PERSOAS FÍSICAS
D………………………………….., con DNI nº………………, en nome propio, e domicilio a efecto de notificacións en……………………………………………………….,a efectos de contratar co Concello da Guarda
DECLARO, baixo a miña responsabilidade:
1º.-Que dispoño de capacidade de obrar e xurídica, da habilitación profesional, clasificación e/ou solvencia esixida para executar o contrato de …………………………………………
2º. – Que non estou incurso en ningunha das prohibicións para contratar coa Administración establecidas no artigo 60 do Texto Refundido da Lei de contratos del Sector Público.
3º.-Que estou ó corrente nas miñas obrigas tributarias e coa Seguridade Social.
4º.-Que a oferta que presento garante, respecto dos traballadores e procesos produtivos empregados na elaboración dos produtos e/ou servizos, así como na execución do contrato, o cumprimento das obrigas medioambientais, sociais e laborais derivadas dos convenios colectivos aplicables, o Dereito español e da UE, así como das disposicións de Dereito internacional sobre estas materias subscritas pola Unión Europea.
5º.- Que o correo electrónico para recibir todas as comunicacións relacionadas co presente expediente é…………….
O que declaro ós efectos do previsto no artigo 146 do TRLCSP, comprometéndome a presentar a xustificación acreditativa de tales requisitos no prazo que sexa requirido pola unidade de Tramitación, no caso de que vaia a resultar adxudicatario do contrato………………….., indicando que posúo todos estes requisitos no momento de presentación da presente declaración responsable e autorizando expresamente ó Concello da Guarda á súa verificación directa.
En ….., a
….
de …………… de ………..
Fdo: ………………………………………..
MODELO DE DECLARACIÓN RESPONSABLE PARA PERSOAS XURÍDICAS.
D………………………………….., con DNI nº………………, en nome da sociedade…………………………………………………………., con NIF nº…………………, de acordo coa escritura de poder …………………………………………………………………………(ou documento que o habilite para actuar en nome da persoa xurídica á que representa),a efectos de contratar co Concello da Guarda
DECLARO, baixo a miña responsabilidade
1º. Que a empresa á que represento dispón de capacidade de obrar e xurídica e da habilitación profesional, necesaria para concertar co Concello da Guarda a execución do contrato de …………………………………………. O obxecto social da empresa comprende a actividade obxecto deste contrato, de acordo co recollido no artigo ………..dos seus estatutos sociais, estatutos que se atopan correctamente inscritos nos Rexistros correspondentes.
2º.-(Alternativamente)
Que dita empresa dispón da clasificación / solvencia requirida para dita contratación./
Que dita empresa dispón dos requisitos mínimos de clasificación / solvencia establecidos para concorrer a dita contratación, complementándoa polo medio seguinte (marcar o que proceda):
- Formando unha unión temporal de empresas para concorrer á licitación coa mercantil………………………………., adquirindo o compromiso expreso de constituír dita UTE no caso de resultar a nosa oferta adxudicataria do contrato (neste caso, a declaración deberá ser subscrita por cada unha das empresas que integrarán a futura UTE).
- Dispoñendo de medios externos para executar as prestacións seguintes…..
Ditos medios externos consisten en…… e serán aportados por ……… A tal efecto se formalizou con dita empresa un ………
3º.(Alternativamente)
Que a esta licitación NON concorre ningunha outra empresa do grupo empresarial ó que pertence a que represento /
Que a esta licitación presentarán ofertas as seguintes empresas integradas no mesmo grupo empresarial do que forma parte a que represento:
……………
……….
(Debe entenderse por sociedades dun mesmo grupo empresarial aquelas que se atopan nalgún dos supostos contemplados no artigo 42.1 do Código de Comercio).
4º.- Que nin eu persoalmente nin ningún dos administradores da persoa xurídica en cuxo nome actúo estamos incursos en ningunha das prohibicións para contratar coa Administración establecidas no artigo 60 do Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público.
5º.-Que a empresa á que represento está ó corrente de todas as súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social.
6º.- Que a empresa á que represento NON / SI (márquese o que proceda) ten un número de 50 ou máis traballadores, (en caso de superar esa cifra) sendo o número de traballadores con discapacidade na empresa de……….., o que supón un ……..% de traballadores pertencentes a este colectivo, (alternativamente, según o caso), significando que se supliron a esixencia legal de dispoñer na plantilla con máis do 2% de traballadores con discapacidade polas medidas alternativas legalmente previstas seguintes:………………….
7º.-Que a oferta que presento garante, respecto dos traballadores e procesos produtivos empregados na elaboración dos produtos e/ou servizos, así como na execución do contrato, o cumprimento das obrigas medioambientais, sociais e laborais derivadas dos convenios colectivos aplicables, o Dereito español e da UE, así como das disposicións de Dereito internacional sobre estas materias subscritas pola Unión Europea.
8º.- Que o correo electrónico para recibir todas as comunicacións relacionadas co presente expediente é…………….
O que declaro ós efectos do previsto no artigo 146 do TRLCSP, comprometéndome a presentar a xustificación acreditativa de tales requisitos no prazo que sexa requirido pola unidade de Tramitación, no caso de que vaia a resultar adxudicatario do contrato………………….., indicando que posúo todos estes requisitos no momento de presentación da presente declaración responsable e autorizando expresamente ó Concello da Guarda á súa verificación directa.
En …., a..de …………… de ………..
Asdo: ………………………………………..
PREGO DE PRESCRIPCIÓNS TÉCNICAS QUE REXERÁN O PROCEDEMENTO ABERTO PARA A CONTRATACIÓN DOS SERVIZOS DE DOS SERVIZOS DE MANTEMENTO DAS ILLAS ECOLÓXICAS DE CONTEDORES SOTERRADOS DO CONCELLO DA GUARDA.
1.- OBXECTO.
Constitúe o obxecto do presente contrato a prestación de servizos de mantemento das illas ecolóxicas de contedores soterrados do Concello da Guarda, de acordo coas pautas fixadas no prego de prescricións técnicas que se axunta ó presente.
CPA: 34.20.90 Servizos de reparación e mantemento contedores
CPV: 88610 50514000-1 Servizos de reparación e mantemento contedores metálicos
2.- DESCRIPCIÓN DOS TRABALLOS.
As frecuencias de mantemento durante o ano serán de sete veces ó ano, distribuídas nos meses de febreiro, abril, xuño, xullo, agosto,setembro e decembro, a partir de la firma de este contrato.
Os labores de mantemento dos equipos son de gran importancia para asegurar o seu bo estado de funcionamento, por tanto estas operacións deben ser efectuadas por persoal cualificado, con coñecementos de hidráulica e electricidade. Deben coñecer o funcionamento da máquina e como detectar un posible perigo antes de que este chegue a producirse.
O propósito é que os equipos en funcionamento manteñan sempre o mellor aspecto e as mellores condicións de funcionamento.
Ditas operacións de mantemento deben realizarse segundo o acordado neste prego ao número de frecuencias a realizar , da que se entregará copia ao Concello, en todas as operacións levadas a cabo , así como a garantía de seguridade.
Así, deberase facer, por unha banda un plan de seguimento preventivo, cunha serie fixa de puntos de control, para evitar avarías e mantemento correctivo, que solucione aquelas que poidan aparecer; así mesmo exponse o aseguramento de recambios-medios.
O presente contrato non inclúe os fallos na obra civil, nin nas baldosas que recobren a tapa e arredores do equipo. Tampouco inclúe avarías debidas ao mal uso dos equipos nin a actos vandálicos.
Nestes casos os labores levados a cabo polo adxudicatario serán obxecto de facturación independente.
a) Pautas Xerais.
Os labores de mantemento do equipo, realizaranse coa plataforma aberta. Como medida de seguridade, antes de proceder aos mencionados labores desconectarase o interruptor xeral do cadro eléctrico, para evitar así que alguén involuntariamente póidao poñer en funcionamento.
En caso de ter que desmontar na maquina algunha peza para ser substituída ou reparada deberanse tomar as debidas precaucións de calzar ou bloquear aqueles elementos que poidan ter un desprazamento e representar un perigo durante a reparación.
Cando se vaian a efectuar labores de mantemento, valarase a zona perimetral do equipo para evitar a circulación de viandantes mentres estas estéanse realizando.
b) Mantemento preventivo.
O obxectivo do programa de mantemento preventivo será o conservar os equipos para soterrado de contedores instalados no termo municipal da Guarda en óptimas condicións de funcionamento, levando a cabo todas as operacións necesarias para minimizar a aparición de avarías ou fallos que dificulten a súa operatividade.
Cubrirase unha ficha de mantemento para cada equipo revisado, que reflectirá cada punto para controlar, o seu estado, correcto ou incorrecto e se o defecto corrixiuse ou non. Anotarase tamén cada anomalía que se detecte, indicando a acción realizada para corrixila.
Programa de mantemento preventivo, a levar a cabo, coas frecuencias determinadas nos presentes pregos, incluirá en cada revisión:
b.1) Exterior
– Verificar estado da pintura no marco da tapa.
– Verificar se existen crocaduras, raiaduras, etc no buzón e tambor.
– Comprobar anagramas.
– Verificar o estado das baldosas sobre a tapa e obras civil, avisando a quen corresponda no caso de danos.
– Estado das xuntas de goma do buzón e tambor.
– Comprobación do xiro do tambor, comprobando que o fai sen rozamentos ou dificultades.
– Comprobación do asa de apertura, vendo que está correctamente apertada.
– Corrección de todas as anomalías detectadas.
b.2) Interior e posta en funcionamento.
– Verificar estado da pintura de estrutura.
– Revisión das xuntas de gomas perimetral tapa-marco.
– Revisión das xuntas de goma perimetral piso-paredes
– Comprobación da ancoraxe de buzóns, verificando que este segue sendo ríxido.
– Comprobación de funcionamento mediante o mando a distancia, realizando varios ciclos de apertura-peche, observando que non se produzan movementos bruscos, desequilibrios ou roces.
– Comprobación da estanquidade do circuíto hidráulico, racores, latiguillos, cilindros, enchufe, etc. No caso de que se observe goteo nos racores ou accesorios, darase un reaprete aos mesmos.
– Comprobación do estado das mangueiras hidráulicas.
– Revisión das articulacións comprobando que a rotación sobre as mesmas realízase correctamente.
– Comprobación do xiro das roldadas guía das columnas e os cables de aceiro.
– Comprobación de que a plataforma está en perfecto estado.
– Comprobación do engraxe dos cables de aceiro.
– Revisión da caixa de control, comprobando o seu estanquidade e bo estado interior.
– Comprobación dos sinais acústicos e luminosos, verificando que funcionan correctamente.
– Engraxe xeral.
– Corrección de todas as anomalías detectadas.
a) Mantemento Correctivo.
Ademais do mantemento destinado a evitar a aparición de avarías, se a pesar de todo se producise nun equipo unha avaría que impedise o seu funcionamento, unha vez avisado, o persoal da empresa adxudicataria acudirá a solucionala nun día natural.
Cubrirase unha ficha de avaría, que recollerá unha descrición desta, a causa, e a solución adoptada.
O mantemento correctivo non terá custo algún para o Concello ao contratar o plan de mantemento proposto.
b) Limpeza e desinfección dos equipos.
– Esta operación farase tanta veces como sexa necesario para ter as illas en perfecto estado de limpeza e funcionamento.
– Limpeza xeral do foso, retirando os residuos e obxectos que houbese no seu interior.
– Limpeza, desinfección e desodorización xeral do interior do equipo, tapa e estrutura.
– Limpeza e desinfección do interior do buzón.
– Lixado e repintado dos elementos que presenten indicios leves de oxidación.
– Limpeza de contedores de materia orgánica, inorgánica, vidro e papel-cartón.
– Os produtos de limpeza e desinfección serán a cargo da empresa adxudicataria.
– A relación e características das illas obxecto deste concurso figuran no Anexo II deste Prego.
3. ACTUACIÓNS E PROCEDEMENTOS.
A revisión e reparación dos posibles danos nas instalacións realizaranse previa inspección conxunta co responsable Técnico Municipal, elaborándose a relación de danos e materiais a substituír. Unha vez valorada servirá para a facturación dos servizos prestados.
As reparacións e reposicións efectuaranse sempre a peticións do Concello e previa comprobación do traballos a realizar e danos a reparar.
4. OUTRAS PRESTACIÓNS.
No caso de consideralo necesario, o Concello poderá solicitar ao adxudicatario calquera outra prestación relacionada coa adxudicación, que terán carácter extraordinario e como tales serán consideradas.
5. MEDIOS E PERSOAL.
O contratista presentará na súa oferta a relación de medios, tanto de maquinaria como persoal, afectado ao servizo, indicando de forma resumida os labores para realizar en cada caso.
A administración non terá relación xurídica nin laboral co persoal pertencente á empresa adxudicataria durante a vixencia do contrato, nin á súa terminación.
6. MATERIAIS REPOSICIÓN E SUBMINISTRACIÓN.
O contratista queda obrigado a dispoñer nas súas instalacións de todos os materiais, máquinas, aparellos e ferramentas necesarios para o seu uso normal e as reparacións de rutina.
A substitución de calquera compoñente por outro equivalente deberá contar coa aprobación previa do responsable Técnico Municipal.
7. XESTIÓN DE INCIDENCIAS.
Todas as actuacións e incidencias producidas serán comunicadas inmediatamente á Área de Sostenibilidade e Mobilidade Urbana.
Ao final de cada tempada emitirase un resumo de avarías e incidencias.
8. RESPONSABILIDADE DO CONTRATISTA.
O contratista será responsable dos danos ou roturas que sufran todos os equipos ou elementos das instalacións obxecto do contrato, excepto cando os danos son producidos por actos de vandalismo, fenómenos meteorolóxicos e outras causas producidas por terceiros.
Os gastos ocasionados pola reparación de danos ou roturas producidos nas instalacións e que sexan responsabilidade do contratista deberán ser soportados por este, sen que poida reclamar cantidade algunha ao Excmo. Concello.
9.- OBRIGAS DO ADXUDICATARIO.
Serán obrigas do adxudicatario as seguintes:
- 1. Cumprir dilixentemente todas as súas obrigas contractuais, derivadas dos Pregos de Condicións, do acordo de adxudicación e da súa proposición.
- 2. O cumprimento das disposicións legais na materia, así como o referente á Lei de Protección de Datos de Carácter Persoal, e as instrucións que, dentro das súas atribucións, sinalen os Servizos Municipais, Alcalde ou Concelleiro Delegado correspondente, así como as indicacións dos Xefes do Servizo.
- 3. O contratista está obrigado ó cumprimento das disposicións vixentes en material laboral, de Seguridade Social e hixiene no traballo. O incumprimento destas obrigas por parte do contratista non implicará responsabilidade algunha para a Administración contratante. O adxudicatario asume todos os dereitos e obrigas inherentes a súa calidade de patrón respecto do persoal empregado, quedando o Concello da Guarda libre de toda responsabilidade. O particular terá ó seu cargo o pago das cotas de Seguridade Social, así como as primas de seguro que deberá ter sempre a disposición e os documentos que xustifiquen o cumprimento das devanditas obrigas.
- 4. Responder da adecuada corrección e respecto do persoal da empresa nas súas relacións cos traballadores municipais ou autoridades municipais. O adxudicatario designará unha persoa encargada e responsable que supervisará a eficacia no servizo e a través da que o Concello de A Guarda manterá as relacións necesarias.
- 5. O contratista será responsable dos accidentes, danos de calquera natureza e prexuízo que poida causar a terceiros ou ás dependencias municipais como consecuencia da realización dos traballos obxecto do contrato. Así mesmo quedará obrigado a concretar unha póliza que cubra os riscos inherentes a la actividade desempeñada.
- 6. Será obriga do adxudicatario uniformar pola súa conta a todo o persoal que preste o servizo, debendo ir provistos dunha placa de identificación colocada nun lugar visible co nome da empresa.
- 7. Serán de conta do adxudicatario, todos os medios persoais e materiais necesarios para o bo fin do cumprimento das prestacións contractuais.
10.- FORMA DE PAGO.
O Concello se obriga a efectua-los pagos correspondentes contra presentación de factura da empresa xestora na que figurarán diferenciados os conceptos de abono conforme o presente documento, no prazo fixado na Lexislación de Contratos das Administracións Publicas.
11- CONTROL DO SERVIZO
O Concello de A Guarda mediante os seus órganos en cada caso competentes, ou directamente por medio dos seus funcionarios, terá plenas facultades para fiscalizar e controla-la prestación do servizo polo adxudicatario en canto se refira ó obxecto do contrato, podendo o Alcalde ditar as disposicións que estime pertinentes con tal finalidade tendo a obriga aquel, de permitir e facilita-lo acceso ás instalacións ás persoas que se designen para verifica-lo control.
12.- INFRACCIÓNS E SANCIÓNS:
1ª. O contratista esta obrigado ao cumprimento do contrato con estrita suxeición ao establecido nos pregos de cláusulas que o regulen, o consignado na súa proposición e as ordes que lle curse o Xefe do Departamento Municipal competente para a vixilancia do contrato, para unha mellor realización dos traballos.
2ª. As infraccións cometidas polo contratista considéranse leves, graves ou moi graves.
a) Faltas leves:
Terán a consideración de faltas leves aquelas que, pese ao incumprimento das cláusulas contractuais, non supoña un prexuízo de gran entidade, e se tipifican como tales as seguintes:
– As que indiquen neglixencia na prestación do servizo e non supoñan unha alteración grave no seu funcionamento.
– A omisión do deber de comunicar as incidencias ou anomalías non imputables ao contratista e que sexan detectados.
b) Faltas graves:
Terán a consideración de faltas graves as seguintes:
– A reiteración na comisión de tres faltas leves.
– A desobediencia nas ordes do xefe do Departamento Municipal competente para a vixilancia do contrato.
– As accións ou omisións que alteren a regularidade na prestación do servizo.
– A carencia de elementos de seguridade necesarios para a prestación do servizo.
– A carencia de sinalización ou dispositivos de protección complementarios que poida supoñer un perigo de accidente.
– a deficiente realización dos labores de mantemento, conservación ou xestión.
– O trato irrespetuoso ao publico, persoal municipal, ou axentes da autoridade, así como calquera acción do persoal que supoña un desprestixio do servizo.
–
– Non acudir ás reunións do seguimento do contrato cando sexa convocado.
c) Faltas moi graves:
Terán esta consideración todas as que supoñan un incumprimento das condicións do contrato ou unha deficiente xestión do servizo, ademais das seguintes:
– A utilización das instalacións, elementos ou maquinaria adscritos ao servizo para fins distintos dos previstos no contrato.
– Obstaculizar a inspección ou fiscalización do persoal municipal.
– Incumprir as normas laborais ou convenio colectivo do persoal a empregar.
– Ceder, arrendar ou subcontratar o servizo sen a debida autorización municipal.
– Incumprir obrigacións salariais ou de seguridade social respecto aos traballadores para empregar.
– Reiterar a comisión de dúas faltas graves.
3ª. Previo expediente contraditorio, pola comisión das faltas prevista impoñeranse polo órgano de contratación as seguintes sancións:
a) As faltas leves sancionásense con amoestación ou multa, no seu caso de ata 300,51 €.
b) As faltas graves se sancionarán con multas de 3000,52 € a 1.502,53 €.
c) As faltas moi graves: resolución do contrato.
13.- GASTOS QUE CORRESPONDEN AO CONTRATISTA.
Ademais dos gastos derivados do servizo, corresponden ao contratista os seguintes:
(a) O pago dos materiais, equipos, accesorios, adquisición de ferramentas, útiles e demais aparellos que sexan necesarios para a boa execución dos traballos obxecto do contrato, así como as cargas sociais e obrigacións de carácter laboral do persoal empregado.
(b) O pago de todos os elementos necesarios de sinalización e a adopción das medidas de seguridade e saúde dos medios de protección que sexan preceptivos durante a realización dos traballos obxecto do contrato.
(c) O abono dos danos e prexuízos que ocasionen ás persoas, propiedade privada e comunal pola mala execución dos traballos ou por ineptitude ou descoido dos que os executan.
(d) Os gastos derivados dos anuncios necesarios para levar a cabo a presente licitación.
14.- INFORMACIÓN QUE DEBE ENTREGAR O CONTRATISTA.
Memoria de cada actuación realizada comprensiva de:
– Reportaxe fotográfica anterior, durante e despois dos traballos realizados.
– Tempo da actuación.
– Breve resumo dos medios utilizados e/ou incidencias xurdidas.
– Certificación do correcto funcionamento unha vez revisadas.
15.-PRESCRICIÓNS EN MATERIA DE SEGURIDADE E SAÚDE.
Serán de obrigado cumprimento todas as prescricións da lexislación vixente en materia laboral, e en particular, as obrigacións do DL 1627/97, as prescricións do estudo de seguridade e saúde, así como os contidos no plan específico a elaborar pola empresa contratista unha vez aprobado polo coordinador, aínda que non sexan referenciados expresamente no orzamento, considerándose os custos inherentes incluídos e prorrateados nos prezos unitarios do contrato.
O presente prego de Condicións Técnicas Particulares compleméntase co Prego de Condicións Administrativas do Excmo. Concello da Guarda, prevalecendo este último en materia administrativa, de contratación e adxudicación.
ILLA DE CONTEDORES SOTERRADOS
SITUACIÓN |
Illas contedores Soterrados |
Rúa Puerto |
X |
Rúa Puerto |
X |
Rúa Julia Vaquero |
X |
Rúa Julia Vaquero |
X |
A Guarda, XULLO de 2016.
O ALCALDE,
Antonio Lomba Baz