Mesa de contratación no procedemento de adxudicación das obras “Renovación do servizo de abastecemento de auga e modificación de beirarrúa para aparcadoiro en batería na rúa Manuel Álvarez”
A mesa de contratación estará integrada do xeito seguinte:
Presidente: Antonio Lomba Baz.- Alcalde do Concello da Guarda.
Vocais:
– D. Miguel A. Español Otero, Concelleiro responsable do Servizo.
– Dna. Montserrat Magallanes Alvarez, Concelleira de Facenda.
– Dna. Julia Mª Carrasco Glez.-Alegre, Secretaria Xeral do Concello.
– Dna. Ana Llorca Maneiro, Interventora do Concello da Guarda, ou funcionario que legalmente a sustitua.
Secretario da Mesa: D. José Carlos Martinez Crespo (titular), ou funcionario que legalemente a substitua.
Ás dez horas do 10 de maio de 2016 se procederá pola mesa de contratación, en acto público, á apertura dos sobres que conteñen a oferta económica unha vez realizada a negociación. Caberá solicitar pola mesa de contratación, cantos informes técnicos se consideren precisos e se relacionen co obxecto de contrato.