Mesa de contratación no procedemento aberto para a contratación dos servizos de mantemento das illas ecolóxicas de contedores soterrados do Concello da Guarda
MESA DE CONTRATACIÓN NO PROCEDEMENTO ABERTO PARA A CONTRATACIÓN DOS SERVIZOS DE MANTEMENTO DAS ILLAS ECOLÓXICAS DE CONTEDORES SOTERRADOS DO CONCELLO DA GUARDA.
A mesa de contratación estará integrada do xeito seguinte:
– Presidente:Alcalde presidente do Concello ou Concelleiro en quen delegue.
– Vocais:
*Don Paulino Rodríguez González, Concelleiro responsable do servicio.
*Don José Luis Gil Vicente, funcionario municipal
*Dona Ana Llorca Maneiro, Interventora do Concello da Guarda, ou funcionario que legalmente a substitúa.
*Dona Julia Mª Carrasco González-Alegre, Secretaria do Concello da Guarda, ou funcionario que legalmente a substitúa.
– Secretario da Mesa: Don José Carlos Martínez Crespo (Titular); dona Montserrat Mariño Álvarez (suplente).
Ante a imposibilidade de reunir o quórum necesario nas datas previstas nos pregos de contratación, a Mesa de contratación procederá á cualificación da documentación xeral no Concello de a Guarda ás nove horas do 6 de setembro de 2016, nas dependencias municipais. No caso da existencia de deficiencias subsanables na documentación xeral, se outorgará ós licitadores un prazo de dous días hábiles para proceder á súa subsanación.
Ás nove horas do 9 de setembro de 2016 se procederá pola mesa de contratación, en acto público, á apertura das ofertas presentadas, nas dependencias municipais. Caberá solicitar pola mesa de contratación, cantos informes técnicos se consideren precisos e se relacionen co obxecto de contrato.