Mesa de contratación no procedemento de adxudicación do suministro dunha varredora para o Concello da Guarda
A mesa de contratación estará integrada do xeito seguinte:
Presidente: Antonio Lomba Baz.- Alcalde do Concello da Guarda.
Vocais:
– D. Paulino Rodriguez Gonzalez, Concelleiro responsable do Servizo.
– D. José Luis Gil Vicente, Funcionario Municipal do servizo de obras.
– D. José Carlos Martínez Crespo, Secretario do Concello, ou funcionario que legalmente o subtitúa.
– Dna. Ana Llorca Maneiro, Interventora do Concello da Guarda, ou funcionario que legalmente a sustitua.
Secretario da Mesa: D. José María Alvarez Alvarez (titular), ou funcionario que legalemente a substitua.
A Mesa de contratación procederá á cualificación da documentación xeral no Concello de a Guarda ás dez horas do 16 de decembro de 2016, nas dependencias municipais. No caso da existencia de deficiencias subsanables na documentación xeral, se outorgará ós licitadores un prazo de dous días hábiles para proceder á súa subsanación.
Ás dez horas do 21 de decembro de 2016 se procederá pola mesa de contratación, en acto público, á apertura das ofertas presentadas, nas dependencias municipais. Caberá solicitar pola mesa de contratación, cantos informes técnicos se consideren precisos e se relacionen co obxecto de contrato.