O Concello da Guarda ofrece asesoramento sobre a regulación catastral que está a facer a Dirección Xeral do Catastro
Os veciños e veciñas da Guarda poden informarse na Oficina de Xestión Tributaria.
A Dirección Xeral do Catastro está realizando durante o período de 2013-2016 un procedemento de regulación catastral en todo o territorio nacional, incluíndo a vila da Guarda.
Este procedemento está sendo notificado ós contribuíntes que resulten afectados. Estes dispoñen dun prazo de 15 días dende a recepción da notificación para presentar as alegacións que estimen oportunas.
O Concello da Guarda ofrece asesoramento sobre esta regulación catastral aos seus veciños e veciñas. Así todas aquelas persoas que precisen algunha aclaración a maiores, poden dirixirse á Oficina de Xestión Tributaria coa notificación recibida (R/ José Mª Andreini 6 Bx). Alí o persoal explicará en que consiste a alteración levada a cabo nos inmobles e, se fose o caso, se lle asesorará nas alegacións a presentar, tanto pola alteración catastral como pola taxa administrativa ou ben para corrixir posibles erros.