(+34) 986 610 000
(+34) 986 610 283
alcaldia@aguarda.es
Praza do Reló 1, A Guarda, CP 36780
Login
No apps configured. Please contact your administrator.

Login with your site account

No apps configured. Please contact your administrator.
Lost your password?

  • Galician
  • English
Concello da GuardaConcello da Guarda
  • Search

    • Local Administration
      • Welcome of the Mayor
      • Local Administration
      • Reporting Committees
        • Special Account Commision
        • Plenary Affairs Commission
        • Urban Affairs Commission
      • Government Team
      • Municipal Corporation
      • Plenary Session Minutes
      • Minutes of Local Government Board
      • Flag and Local Coat of Arms
    • Regulatory Affairs
      • General Ordinances
      • Tax Ordinances
      • Regulations
      • Taxpayer’s Calendar
      • Payment Letters
    • Municipal services
      • CeMIT Room
      • Culture
      • Sport
      • Education
      • Nursery School
      • Heritage
      • Local Police
      • Social Services
      • Urbanism
      • Highways and Works
      • YOUTH (Municipal Youth Information Office- OMIX)
      • Municipal Market
    • MOT in A Guarda
    • Emergency Pharmacy
    • Spanish ID Card Renewal
    • Associations and Groups
    • Local Administration
      • Welcome of the Mayor
      • Local Administration
      • Reporting Committees
        • Special Account Commision
        • Plenary Affairs Commission
        • Urban Affairs Commission
      • Government Team
      • Municipal Corporation
      • Plenary Session Minutes
      • Minutes of Local Government Board
      • Flag and Local Coat of Arms
    • Regulatory Affairs
      • General Ordinances
      • Tax Ordinances
      • Regulations
      • Taxpayer’s Calendar
      • Payment Letters
    • Municipal services
      • CeMIT Room
      • Culture
      • Sport
      • Education
      • Nursery School
      • Heritage
      • Local Police
      • Social Services
      • Urbanism
      • Highways and Works
      • YOUTH (Municipal Youth Information Office- OMIX)
      • Municipal Market
    • MOT in A Guarda
    • Emergency Pharmacy
    • Spanish ID Card Renewal
    • Associations and Groups

    | Perfil do contratante Pregos de contratación

    • Home
    • Pregos de contratación
    • Prego de prescricións técnicas que rexerán a contratación do servizo de asistencia sanitaria para o persoal funcionario do Concello de A Guarda

    Prego de prescricións técnicas que rexerán a contratación do servizo de asistencia sanitaria para o persoal funcionario do Concello de A Guarda

    • Posted by Concello
    • Categories Pregos de contratación
    • Date 31 January, 2017

     

    PREGO DE PRESCRICIÓNS TÉCNICAS QUE REXERÁN A CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE ASISTENCIA SANITARIA PARA O PERSOAL FUNCIONARIO DO CONCELLO DE A GUARDA.

     

     

     

    Cláusula primeira: extensión mínima do servizo.

     

     

     

    O contido e condicións do servizo axustaranse ás presentes cláusulas:

     

     

     

    a)       As prestacións do servizo terán, como mínimo, o mesmo alcance e condicións cás do sistema do Réxime Xeral da Seguridade Social, tal como establece o artigo sexto e a disposición transitoria quinta do Real decreto 480/1993.

     

    b)      O cadro médico disporá dun número de facultativos de medicina xeral en A Guarda, que suporía unha contía non superior a cen beneficiarios por facultativo.

     

    c)       O centro ou centros hospitalarios concertados reunirán as condicións suficientes para garantir as prestacións obxecto do contrato, a nivel local, provincial, da Comunidade Autónoma ou a nivel de territorio nacional ou estranxeiro.

     

    d)  Deberá prestarse un servicio de urxencias, no municipio, e no caso de que non existisen servizos de urxencias no/nos centro/os concertado/os pola licitadora na Guarda, os beneficiarios poderán acudir o Centro de Saude da Guarda, co que a licitadora mantera un convenio de colaboración. No caso de denegación  inxustificada de asistencia por parte da entidade e nos casos de urxencia vital, o/a beneficiario/a comunicaralle á entidade adxudicataria do contrato da asistencia recibida por medios alleos dentro do prazo de 72 horas desde o inicio da asistencia por calquera medio que permita deixar constancia, salvo casos extraordinarios debidamente xustificados.

     

    e)    A empresa adxudicataria terá obriga de ter un representante en A Guarda para a atención ós beneficiarios, e o estudo  e resolución das incidencias que xurdan no desenvolvemento das prestacións obxecto desta contratación.

     

     

     

    Cláusula segunda: execución do contrato.

     

     

     

    O contrato executarase a risco e ventura do contratista, con suxeición ao establecido no seu clausulado e nos pregos e de acordo coas instruccións que dea o órgano de contratación ao contratista para a súa interpretación.

     

    O contratista será responsable das prestacións e servizos realizados, así como das consecuencias que se deduzan para a Administración ou para terceiros, das omisións, erros, métodos inadecuados ou conclusións incorrectas na execución do contrato.

     

     

     

    Claúsula terceira:dereitos e obrigas

     

    O adxudicatario queda obrigado a executar os traballos indicados con estricta suxeición ás estipulacións contidas neste prego e ao estricto cumprimento de cantas disposicións de carácter laboral e fiscal sexan de aplicación ao contrato, sendo da súa conta e risco todo o referente a accidentes de traballo e enfermidades profesionais, normas de seguridade e hixiene e de protección á industria.

     

    Vén igualmente obrigado a gardar sixilo respecto aos datos e antecedentes que, non sendo públicos ou notorios, estean relacionados co obxecto do contrato e foran do seu coñecemento con ocasión do mesmo.

     

    O persoal adscrito aos traballos dependerá exclusivamente do contratista, quen terá todos os dereitos e deberes inherentes á súa calidade de empresario respecto do mesmo.

     

    En xeral, o contratista responderá de cantas obrigas lle veñen impostas no seu carácter de empregador, así como do cumprimento de cantas normas regulan e desenvolven a relación laboral ou doutro tipo, existente entre el e os seus traballadores, sen que poida repercutir contra a Administración ningunha multa, sanción ou calquera tipo de responsabilidade que, por incumprimento dalgunha delas, puideran imporlle os organismos competentes.

     

    O contratista deberá ter subscritos os seguros obrigatorios, así como un seguro que cubra as responsabilidades que se deriven da execución do contrato.

     

    En calquera caso, o contratista indemnizará á Administración de toda cantidade que se vise obrigada a pagar por incumprimento das obrigas establecidas neste prego, ainda que lle veña imposto por resolución xudicial ou administrativa.

     

    Corresponderá e será a cargo do contratista:

     

    –                   A obtención das autorizacións e licenzas, documentos ou calquera información tanto oficial coma particular, que se requira para a realización do servizo contratado.

     

    –                   Os gastos de comprobación de materiais, vixilancia do proceso de execución e posterior asistencia durante o prazo de garantía.

     

    –                   As probas, ensaios ou informes precisos para a correcta execución do servizo contratado.

     

    –                   A indemnización dos danos que se causen tanto á Administración como a terceiros, como consecuencia das operacións que requira a execución do servizo, agás cando eses danos teñan sido ocasionados como consecuencia dunha orde inmediata e directa da Administración.

     

    Son tamén dereitos e obrigas da Administración contratante as previstas na normativa vixente, Real Decreto Lexislativo 3/2011, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público, Regulamento Xeral de Contratación, Regulamento de Servizos das Corporacións, e especialmente, a interpretación do contrato e a resolución das dúbidas que xurdan en relación co cumprimento do presente prego e correspondente contrato.

     

     

     

     

     

    Cláusula cuarta: beneficiarios.

     

     

     

    O número de beneficiarios da prestación do servicio se contempla no anexo I do presente prego.

     

     

     

    A Guarda, decembro de 2016

     

    O Alcalde

     

     

     

     

     

    Asdo. Antonio Lomba Baz

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ANEXO I. BENEFICIARIOS

     

     

     

    NÚMERO TOTAL: 29 BENEFICIARIOS

     

     

     

    PARENTESCO

    FECHA DE NACIMIENTO

    TITULAR

    15/08/1953

    HIJO (A)

    30/01/1994

    TITULAR

    31/03/1958

    CÓNYUGE

    01/04/1958

    HIJO (A)

    14/03/1990

    TITULAR

    08/02/1954

    TITULAR

    05/03/1954

    TITULAR

    19/10/1959

    TITULAR

    24/10/1959

    HIJO (A)

    14/04/2003

    HIJO (A)

    08/10/2004

    TITULAR

    04/11/1956

    CÓNYUGE

    15/11/1960

    HIJO (A)

    01/12/2011

    TITULAR

    24/07/1958

    HIJO (A)

    22/06/1984

    TITULAR

    29/08/1967

    TITULAR

    01/09/1957

    TITULAR

    01/02/1964

    HIJO (A)

    20/06/2001

    TITULAR

    01/03/1963

    CÓNYUGE

    01/11/1965

    HIJO (A)

    01/08/1993

    TITULAR

    08/12/1967

    HIJO (A)

    22/12/1997

    HIJO (A)

    27/12/1999

    TITULAR

    13/05/1958

    CÓNYUGE

    21/07/1964

    HIJO (A)

    24/04/1992

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    • Share:
    Concello

    Previous post

    A Policía Local da Guarda reforza os mecanismos para o control do abandono de animais
    31 January, 2017

    Next post

    A túa empresa aínda non está incluída na Guía de Empresas da App Concello da Guarda?
    9 February, 2017

    Search

    Categories

    • General
    • Highways and works
    • Tourism
    • Uncategorized
    • Women

    Rebulindo

    • Móvete (Actividade física)
    • Lemos Xuntos?
    • Dalle ó Play
    • Coñece a vila!
    • A vida é xogo
    • Acion (Formación)
    Logo Concello de A Guarda

    (+34) 986 610 000

    (+34) 986 610 283

    alcaldia@aguarda.es

    MOBILE APP

    You can download the official app of the town hall of A Guarda for:

    A Guarda IOS application
    A Guarda Android application

    Council

    • Write to the Mayor
    • Schedules of Interest
    • Sede Electrónica

    Información

    • Associations and Groups
    • Phones of interest
    • Emergency Pharmacy

    Recommended

    • Events
    • News

    © A Guarda 2017 Todos os dereitos reservados

    • Legal notice
    • Cookies policy
    • Privacy Policy